Klar luft, snoriga bebisar och pannlampor....

Hösten är kommen. Luften är klar och nätterna kyliga, bebis är snorig och hostig.
Jag börjar känna något lurt i halsen. Klara höst tecken.
Igår tvättade jag alla fönster och bytte till höst/vinter gardiner. Lite mörkare tyg, mer mysigt och ombonat. Taklampan i köket fick ryka, alldeles för STOR i vårt LILLA kök. Blev mycket mera luft i rummet när den försvann. Har ett stort ljus på bordet istället. Jag kanske skulle köpa fyra pannlampor och hänga på varje stol. Den gäst som inte ser kan använda sin. Why not.....
När jag ändå va igång med att dona och fäja, torkade jag av alla våra bonniga köksluckor. Fortfarande gamla men nu något rena.


Sari






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0