Run bitch run!!!

Vad har det två finska flickorna gjort idag då?

När vi slog upp ögonen imorse så stuttsade jag upp ur sängen och släppte en fjärt och slet bort sängkläderna, dax att bädda rent. Ikväll blir det skönt att lägga sig i rena sängkläder.
Bebis låg och sjöng sin morgonvisa. Så ljuvligt att höra. Jag ville bara öppna fönstret på vid gavel och skrika "Godmorgon vilken härlig dag!!!!" Så det gjorde jag kl 07.00. En dam på gatan höll på att få hjärtslag, fåglarna flög sin kos och katterna skrek av skräck. "- She´s awake!"
Sedan kastade jag ner tvätten nedför "tvättnedkastet" (källartrappen) och hoppades även denna gång att thailändskan i källaren skulle ta över. Men kikade ner lite senare och såg att tvätten låg kvar. Jag fick helt enkelt pallra mig ner och mata tvättmaskinen som gått varm hela dagen. 
Nu sitter jag här mätt i magen och laddar inför träning. Har verkligen kommit igång och mår hur bra som helst.
Till både kropp och själ.
Run bitch run!!!



Sari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0