Far och flyg med vinden

Men vinden i mitt hår svävar jag mot nya äventyr denna tisdag. På med pjucken och koppla doggen, ta med några skitpåsar till honom sen är vi redo för en sväng i det vackra höstvädret. (Tur att jag inte fixade frillan idag, ingen idé, peruken kommer va åt alla håll och kanter i detta blåsväder. Om det ser ut som att jag "backar mig fram" så är det inte så, utan håret är åt fel håll.)

Bebis är iväg och simmar (plaskar) med farmor och faster. Och jag får egentid, det gillas och behövs då och då.
Va och tränade igår efter flera veckors paus p.g.a förkylning, hosta och inflamation i knät. Det kändes lite tungt i starten men ordet DISCIPLIN ekade i mitt huvud och det va bara att köra järnet. Att mesa är inte min stil, inte på gymmet iallafall.



Sari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0