Sent ska syndaren vakna....

Tog en shopping sväng till örebro igår. Fixa present till bror som fyller idag, grattis!!! Ska till honom på fredag.
Shoppade sparsamt och va nöjd att det blev en billig resa. Men man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken..eller hur är det? På vägen hem blev jag stoppad av polisen, fick hoppa in i pikétbussen och shoppa mig en rallylicens..det blev dyrt!!! Sent ska syndaren vakna..sa polisen och log. Jag log tillbaka men inom mig var det krig. "-Förresten, snygga naglar", det va det sista jag hörde innan jag stegade tillbaka till rödafaran som gick som en epatraktor på vägen hem.

Hörrni, kompisar...nu blev presenten "lite" dyrare per skalle;)
Bara så ni vet.....


Sari



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0