Drick en well och bli..sick...

Lördag idag hörrni, känns redan som en mycket bättre dag än igår.

Jag mådde hur bra som helst fram till kvällen.
Då skröt jag för D att såna här ska man dricka om man vill hålla sig frisk! ( Tog en iskall vitamin dryck/Well och hälde i mig, typ hela!) En halv timme senare blev jag så illamående och fick kramper i magen och allting snurrade. Sedan låg jag på toa och spydde hela kvällen/natten. Hur dum får man va?! Iskall dryck i mängder på en gång....

D:s kommentar: "-Jo, men den där drycken va ju bra...eller not"

Ikväll är vi bjudna på middag på "berget", mycket trevligt. Bebis sover för fullt just nu, hon laddar inför ikväll.
Nu är jag hungrig!!!


Sari

Kommentarer
Postat av: liv

så känner jag mig just nu :P

2011-05-31 @ 09:41:16
URL: http://livlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0