It´s time to leave the house...

Känns som att jag har varit hemma hur länge som helst, ja i och för sig det har jag ju, från jobbet. Men nu menar jag iallmänhet, har inte lämnat 50 skyltarna på as länge. Så idag åker vi till stan, bruden och jag.
Tar väl en sväng in på ÖB och H&M. Just nu sover hon sin skönhets sömn. Det boder morsan verkligen göra. Känner mig typ 10 år äldre sen jag fick barn. Blek om snoken och påsar under ögonen. Typ 6 månader med avbruten djupsömn går ann, men nu börjar det kännas slitit. Tröttheten ligger som en dimma och genomsyrar allt i vardagen. Snälla bebis måste du äta "nattmacka"?

Annars har jag kommit igång med träningen, nu har jag börjat springa(intervaller på löpband) och det är hur kul som helst. Jag som alltid tyckt att springa är inget för mig. Men jag får sjukt mycket mer energi av det
och så är det ett mycket bra sätt att rensa huvudet. Och tro mig det här huvudet behöver rensas med jämna mellanrum annars blir det lätt kortslutning och det vill ingen vara med om, inte ens jag.



Sari 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0