I´m alive...

...jodå, jag är här..men har inte haft nåt att skriva på ett tag.

En söndag som denna fixar jag med månadens räkningar, planerar föräldradagar och dricker kaffe.
Laddar inför träning ikväll, får se om min träningskompis är i form för ett pass. Hon va på fest igår.
Jag höll mig lugn som gatan. Tittade på sommarkrysset och käka pizza. Och kröp skapligt i säng.
Idag fick jag sovmorgon, farsan och bebis kompade. Känner mig som en helt ny människa när jag fått vila upp mig. Att va morsa/förälder är det tuffaste jobbet som finns men också det mest belönande. Men man ska icke sticka under stolen med att man inte orkar ibland, särskilt om man inte sovit på flera nätter...man är inte mer än människa.

Nu ska jag ge bebis mat och sen drar jag på träning...hejsvejs!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0